środa, listopada 03, 2010

Jutro albo pojutrze mam rozmowę w sprawie pracy na lotnisku, więc spoko, spoko. Potrzebuję tylko Criminal Record Check i tutaj nerwy, bo nie jestem pewny czy dostanę czyste, bo swoje mam za uszami. W sumie na wiosnę wyrabiałem w Polsce i wyszło czysto choć według forumowych prawników nie powinno. Niemniej jednak od tamtej pory pod wpływem alkoholu postanowiłem się raz zabawić w ulicznego artystę i w chwili uniesienia zbombiłem bibliotekę miejską za co dostaliśmy z Robsonem jakieś zawiasy. Ciekawe czy to wychodzi na takim zaświadczeniu?

W ogóle Doma nam się z ogródka wyprowadza. Szkoda, bo dzisiaj zaczęła naprawdę fajnie wyglądać.

Uzależnienie od kawałka Dela sprzed paru postów rośnie z każdym dniem. Jak będę raperem, to będę nawijał tak samo. Ciekaw jestem czy któraś z tych śmisznych gwiazdek podziemia pokroju Reef The Lost Cause i całej tej nowej fali internetowego truskulu potrafiłby tak polecieć. Jak myślisz, forumowiczu?

Fajnie się zapowiada nowe POE. Pozytywny teaser.

Komentarze (1):

Blogger Grzegorz Noszczyk pisze...

artyzm <3

10:54 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna